قیمت فتوکپی شارپ MX363N
نوشته شده توسط : جعفری

قیمت فتوکپی شارپ MX363N

یکی از عوامل اثرگذار بر قیمت شارپ MX363N سه کاره بودن این دستگاه است. با استفاده از این دستگاه کپی می توانید عملیات های چاپ و پرینت سیاه و سفید و اسکن رنگی را انجام دهید. MX363N می تواند برگه های از سایز A5 تا A3 را چاپ کند. این دستگاه از تکنولوژی لیزری برای چاپ استفاده کرده قابلیت چاپ دورو را نیز دارد.

رزولوشن و وضوح تصویر در هر سه عملکرد دستگاه دقیقا همان کیفیتی است که از شرکت شارپ انتظار می رود. تصاویر خروجی کنتراست متعادلی دارند و هیچ نکته ی ظریفی پنهان باقی نمی ماند. بنابراین حتی اگر قیمت شارپ MX363N کمی بالا نیز باشد ارزش آن را دارد. به ویژگی های مثبت شارپ MX363N باید یک صفحه نمایش LCD با اندازه ی 8.5 اینچ را نیز اضافه کنیم. این صفحه نمایش لمسی کار با دستگاه را راحت می کند.

اهمیت قیمت شارپ MX363N شاید رنگ ببازد هنگامی سرعت عملکرد این دستگاه را بدانید. زمان گرم شدن MX363N کمتر از 20 ثانیه است و برای اولین کپی تنها 4.6 ثانیه وقت می خواهد. به علاوه قادر است در هر دقیقه 36 برگه را چاپ و 70 صفحه را به صورت تمام رنگی اسکن کند.

بی شک فاکتورهای مثبت متعدد تاثیر عمده ای بر قیمت شارپ MX363N خواهد داشت. از جمله ی این فاکتورها می توان به محافظت و امنیت داده ها، حافظه ی داخلی بالا، قابلیت ارتقا به فکس، مصرف برق پایین و پشتیبانی انواع فرمت ها اشاره نمود. سینی با ظرفیت 2100 برگه، سازگاری با سیستم های عامل و سازگاری با محیط زیست از دیگر ویژگی های بارز این دستگاه کپی می باشد.

به علاوه توابع و عملکردهای کاربردی و مفیدی که در دستگاه وجود دارد نیز قطعا قیمت شارپ MX363N را دستخوش تغییرات خواهد نمود. این دستگاه مجهز به ADF و شارپ دسک (Sharpdesk) است. قابلیت ویرایش و حاشیه نویسی اسناد در خود دستگاه وجود دارد. به علاوه می توانید دستگاه کپی را به یک فکس چند منظوره تبدیل کنید. و یا اینکه از پورت USB که در مقابل دستگاه قرار دارد به راحتی استفاده کنید. …ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره09148659399





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: